Strona główna GŁÓWNA LIDL Polska – Konkurs

LIDL Polska – Konkurs

0
Reklama

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. W tym tygodniu Lidl otworzy pierwszą placówkę w Lesku, przy ul. Fredry 2. Już 30 lipca od godziny 06:00 na wszystkich klientów czekać będą wyjątkowe promocje oraz degustacje z zachowaniem środków bezpieczeństwa.
Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Nowy sklep sieci Lidl w Lesku ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1100 m2. W obiekcie zostało zatrudnionych 28 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 110 miejsc parkingowych.
W dniu otwarcia na przybyłych klientów czekać będzie pyszna kawa oraz croissanty. Nie zabraknie również konferansjera, który poprowadzi całe wydarzenie z uwzględnieniem środków bezpieczeństwa. Hostessy rozdadzą także klientom gadżety promujące aplikację LIDL PLUS.
„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.
 Zapraszamy do odpowiadania na pytanie konkursowe!
 

Pytanie do konkursu – otwarcie sklepu w Lesku (30.07.2020)

Reklama

Jak nazywa się marka własna produktów kosmetycznych dostępna w sklepach Lidl?

  1. Favis          B) Cien            C) Charme



 
 
 
 
 
 
 
 

Reklama