26 kwietnia na rynek trafi limitowana linia kosmetyczna firmy Inglot stworzona wspólnie z amerykańską gwiazdą muzyczną i filmową. Kolekcja J.Lo x Inglot będzie się składać z 70 produktów.

Jennifer Lopez współpracując z Inglotem wybierała odcienie, projekty opakowań czy też nazwy produktów. Już w lutym jej makijażysta zdradził, że artystka pracuje nad własnym pudrem brązującym. Kolekcja J.Lo x Inglot ma się składać z 70 produktów. Piosenkarka podkreśliła, że jest w niej pełno wyrobów w jej ulubionych kolorach. W ofercie będzie można znaleźć kolorowe kosmetyki: maskary, pomadki, róże do policzków, cienie do powiek i oczywiście bronzery. Do sprzedaży trafią w dniu premiery- 26 kwietnia.Unikatem kolekcji mają być palety makijażowe, które pozwolą stworzyć własny zestaw.

Dzięki tej współpracy marka może liczyć na olbrzymi wzrost popularności wśród niemal 74 mln fanów artystki na Instagramie.

Inglot to polska marka dostępna w ponad 70 krajach na 6 kontynentach. Główna siedziba firmy kosmetycznej mieści się w Przemyślu. Łącznie posiada 530 salonów  Jest oficjalnym partnerem Nowojorskiego Tygodnia Mody.

źr. TVP Info,