celebryta zakłady bukmacherskie ONLINE

Zatrudnianie przez firmy znanych osób w celach reklamowo-wizerunkowych jest powszechną praktyką w wielu branżach, nie wyłączając firm bukmacherskich. Zdecydowana większość legalnych operatorów w naszym kraju może pochwalić się współpracą z tzw. ambasadorami, którymi najczęściej są osoby związane ze światem sportu.

Postrzeganie społeczne legalnych firm bukmacherskich w naszym kraju w ostatnich latach bardzo się zmieniło. Nie uważa się ich już za podejrzane podmioty wyprowadzające swoje zyski zagranicę. Obecnie, także ze względu na nową ustawę hazardową, która uregulowała działalność firm bukmacherskich w Polsce, są to poważne przedsiębiorstwa zatrudniające tysiące osób, opłacające w naszym kraju podatki, sponsorujące rodzimy sport, zaangażowane społecznie. Z kolei lokale legalnych bukmacherów to nowoczesne, estetyczne miejsca, w których można wypić kawę czy spotkać się z przyjaciółmi. Na zmianę postrzegania bukmacherów wpływa również fakt, że nawiązują one współpracę reklamowo-wizerunkową ze znanymi w Polsce osobami, głównie ze świata sportu.

Ambasadorzy polskich legalnych bukmacherów

Pod koniec ubiegłego roku licencję ministerstwa finansów uprawniającą do legalnego działania w Polsce otrzymał jeden z największych operatorów zakładów bukmacherskich z Rumunii. Ambasadorem marki został Jerzy Dudek – były bramkarz reprezentacji Polski, Liverpoolu i Realu Madryt. – Bardzo często chcąc kogoś przekonać do swojej racji, po prostu się z nim zakładamy. W Polsce, tak jak w innych krajach, szczególnie w Anglii, gdzie kibice są szaleni na tym punkcie, jest to częścią kultury i cieszy się popularnością. Klucz do sukcesu to śledzić, co się dzieje, przewidywać, analizować i obstawiać ze szczęściem, ale też zachować do tego trochę dystansu i nie dać się zwariować – mówił na inaugurację swojej współpracy z bukmacherem w rozmowie z serwisem informacyjnym Legalsport.pl.

Znany strongman Mariusz Pudzianowski, został ambasadorem marki BETFAN Zakłady Bukmacherskie, będąc jednocześnie właścicielem konia także o imieniu BETFAN. Celebryta wsparł wizerunkowo kampanię „Siano wraca na konto główne”, promując jednocześnie internetowe zakłady bukmacherskie wraz z grą bez 12% podatku (w sposób legalny i zgodny z ustawą hazardową).

Ambasadorem innego legalnego polskiego bukmachera został  również były bramkarz reprezentacji Polski – Maciej Szczęsny. W latach 90. XX wieku Szczęsny był uważany za swoisty talizman i chciała go mieć u siebie każda drużyna ekstraklasy. Grał bowiem w Widzewie Łódź, Legii Warszawa, Polonii Warszawa i Wiśle Kraków, z każdym z tych zespołów zdobywając mistrzostwo Polski. W ramach współpracy z bukmacherem wizerunek Macieja Szczęsnego jest wykorzystywany w materiałach reklamowych, zaś na stronie internetowej operatora regularnie pojawiają analizy jego autorstwa dotyczące rozmaitych rozgrywek piłkarskich.

Zdaniem specjalistów od marketingu i public relations, prawdziwą “truskawką na torcie” popisał się jednak inny legalny polski bukmacher eToto, który do współpracy nakłonił trzy nieprzeciętne osobowości: dziennikarzy sportowych Romana Kołtonia i Mateusza Borka, a także byłego obrońcę reprezentacji Polski Tomasza Hajtę. To wyjątkowe trio znane jest ze wspólnych występów w programach telewizyjnych, studiach przed ważnymi meczami, a także komentowania spotkań reprezentacji. Za każdym razem imponują ekspercką wiedzą, błyszcząc przy tym poczuciem humoru i dystansem do samych siebie. Jako ambasadorzy firmy bukmacherskiej pojawiają się w jej materiałach reklamowych, a także prowadzą bloga na stronie internetowej.

Oczywiście to nie jedyne przykłady znanych osób, które zdecydowały się na współpracę reklamową z operatorami zakładów wzajemnych. Ambasadorami innych bukmacherów są również m.in. Artur Boruc, Michał Pol czy Andrzej Fonfara. Więcej ciekawych informacji znajdziesz w dziale Ciekawostki.

Zakłady bukmacherskie związane są z ryzykiem. Zauważyłeś u siebie objawy uzależnienia – skontaktuj się z instytucjami oferującymi pomoc w wyjściu z nałogu hazardowego.