Strona główna POLSKA I ŚWIAT Polska sieć sklepów obuwniczych lepsza od niemieckich

Polska sieć sklepów obuwniczych lepsza od niemieckich

0
Reklama

148 mln zł zysku netto, tyle wyniósł zysk polskiej firmy CCC, produkującej obuwie i torebki, w drugim półroczu bieżącego roku. Wynik ten pozytywnie zaskoczył nawet analityków. Dzięki temu akcje CCC poszybowały o na warszawskiej giełdzie w górę.


Ale to nie koniec dobrych wieści. W pierwszym półroczu CCC odnotowało zysk rzędu 1,85 mld zł, co daje wynik o jedną trzecią lepszy, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego! Jak podają służby prasowe spółki, najsłabszym ogniwem firmy jest sieć sprzedaży w Niemczech. Nic jednak dziwnego, skoro zaodrzański rynek opanowany jest przez głównego i ściganego przez Polaków konkurenta – Deichmanna.
Liczymy, że polska firma, sprzedająca solidne obuwie, stanie się marką, po którą konsumenci będą sięgać chętniej, niż po buty z innych sklepów.
źr.: Dziennik Narodowy 

Reklama