Stal Mielec zyskała ważnego biznesowego partnera – Agencję Rozwoju Przemysłu. Agencja Rozwoju Przemysłu będzie wspierać działalność Akademii Piłkarskiej Stali Mielec, której oficjalna inauguracja w rundzie wiosennej, przy znacznym wsparciu ARP, odbędzie się jutro (21 marca 2018). To właśnie wsparcie szkolenia młodych mieleckich adeptów piłkarstwa i wychowanie poprzez sport jest głównym celem nawiązania współpracy pomiędzy klubem a ARP.

– Cieszę się, że tak znaczący na polskim rynku podmiot, zarządzający strefami ekonomicznymi w Polsce, w tym strefą mielecką, dołączył do współpracy ze Stalą Mielec w naszej drodze po dawny blask – mówi inicjator współpracy europoseł Tomasz Poręba.

Wcześniej dzięki staraniom Tomasza Poręby współpracę ze Stalą Mielec nawiązały PGE, PZU i LHS. Władze wszystkich tych spółek i firm z dużym uznaniem wypowiadają się o współpracy ze Stalą Mielec.

Stal Mielec coraz bardziej popularna

Z raportów przygotowanych przez Instytut Monitoringu Mediów wynika, że Stal jest w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy, który regularnie wypracowuje dla swoich sponsorów milionowe ekwiwalenty reklamowe. Reklamy sponsorów są wyświetlane podczas transmisji z domowych spotkań Stali Mielec. Takich transmisji jak dotąd było już aż 10, a w planach są kolejne. Pokazywane w Polsacie Sport mecze Stali średnio ogląda ok. 100 tys. widzów.

Uroczyste rozpoczęcie współpracy Stali i ARP zaplanowane jest na najbliższą środę – wówczas odbędzie się inauguracja wiosennych rozgrywek Akademii Piłkarskiej Stali Mielec. W ramach tego wydarzenia uczniowie mieleckich szkół podstawowych będą mieli możliwość zobaczenia na żywo treningu pierwszej drużyny i wzięcia udziału w treningu pokazowym.

źr. Stal Mielec